torsdag den 22. marts 2012

jordbær

Godmorgen.

Sidder nu igen med godmorgen Danmark, bloglæsning, morgenmad og kat. MEN morgenmaden i dag består af intet mindre en JORDBÆR! jeg ved ikke, hvor længe jeg har ventet på dette øjeblik - jordbær til morgenmad og solens stråler i nakken, det må være lykken.

Dagen i dag står igen på grundforløbsprojekt her hjemme med veninden, så det skal nok blive hyggeligt.
Skal ikke lave aftensmad i dag, da der er så mange rester fra i går (YAY), så overvejer at bage scones senere. Jeg elsker scones, men har aldrig prøvet at bage dem selv, så det glæder jeg mig til :-)

Vil lige vise jer en af tingene postmanden (som var en dame) kom med i går.


Den er godt nok lige lidt krøllet, men kunne ikke vente med at vise den :D Er helt vild med printet - fugle, sommerfugle, blomster og dødningehoveder og så sidder den bare rigtig flot (hvilket man så heller ikke kan se på dette billede). Den er også fra H&M til 80 kr., men kan ikke lige finde den på online-shoppen igen.

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Mmm det lyder som den perfekt morgen. Elsker jordbær og super fin bluse <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det virkelig også! :-)
      Og tak, søde Mette. <3

      Slet