fredag den 23. marts 2012

let the sun shine

Åh, hvor kan jeg dog bare godt vænne mig til at stå op til solens stråler hver morgen - at stå med solen ind af vinduet og skære jodbær ud, at kunne have terrassedøren åben hele dagen og kunne dufte foråret.

Ja, nu sidder vi her igen, men i dag har Buster og jeg sat os ud på terrassen med morgenmad og tæppe. Kan mærke dagen i dag bliver god.
For sidste dag i denne uge (YAY - det er fredag!) skal vi lave grundforløbsprojekt hjemme hos mig - i dag med te og scones til start. Klokken 16 skal jeg på arbejde, glæder mig faktisk til at komme derud igen - har kun et kort vagt på 4 timer, så det passer næsten med jeg kan nå hjem til x-factor, så har overtalt min kæreste til at sætte på pause indtil jeg kommer hjem, så jeg stadig på nå at se det hele. jubii

I går aftes lavede jeg popcorn da vi skulle se Rita, jeg elsker popcorn og jeg elsker Rita, og sammen var det hele lidt bedre  :-) Da jeg stod og ventede på at popcornene blev færdige opdagede jeg at mine blomster ude i køkkenet er sprunget ud! se, hvor smukke de er blevet.  

Bliver simpelthen også nødt til at vise jer det KÆMPEjordbær der var i pakken :-)

Hav en skøn dag

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar