tirsdag den 27. marts 2012

projekt..

Godmorgen, bloggen.

Nu sidder vi her igen med jordbær og godmorgen Danmark!
Beklager de manglende indlæg på bloggen i går, men fik aldrig tid til det. :-( øv!
Denne uge arbejder de med projektet, da min kæreste arbejder nat og derfor sover hele dagen, så her kan vi ikke være.
Kørte over til hende tidligt i går og spiste morgenmad, ved middagstid kørte vi ned til en af mine andre veninder og blev klippet - SÅ lækkert. (Altså kun spidser! :D )
Da jeg så kom hjem lå jeg ude i haven med min kæreste indtil min lillebror pludselig kom på besøg.
Da min kæreste så tog på arbejde gik jeg direkte i seng, var helt færdig og havde fået hovedpine.
Men i dag skal jeg nok få lavet et par indlæg!
Lige om ikke så længe vil jeg køre over til min veninde igen og få lavet noget projekt. Og så tror jeg at jeg bliver nødt til at shoppe lidt på nettet når jeg kommer hjem - har jo fået penge af skattefar ;-)



Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar