tirsdag den 17. april 2012

Eksamen


Pyyh, så er det i morgen jeg skal til eksamen i mit grundforløbsprojekt. 
Jeg hader eksaminer, jeg plejer at være elendig og panikke fuldstændig.
Jeg håber det går bedre denne gang, har i hvert fald prøvet at idiot-sikre mig selv ved at printe min powerpoint ud og skrive alt, hvad jeg har bare et smule svært ved at huske ned!
Det er første gang jeg skal til eksamen på denne måde, hvor jeg ligesom fremlægge for lærerene ved tavlen med min powerpoint. Ved ikke helt, hvad jeg skal synes om det. Især det med at jeg skal stå op, hvor skal mine nervøse hænder være henne?!

åååh - hvordan har I det med eksaminer?

 

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Held og lykke!
    Jeg plejer heldigvis at komme rigtig godt igennem eksaminer, fordi jeg ikke bliver voldsomt nervøs..

    SvarSlet