fredag den 13. april 2012

fredag d.13!


åh-ååååh.. I dag er det jo fredag d. 13!
Jeg plejer nu ikke at være mere af uheld disse dage, end alle andre.. 

Jeg sidder lige nu og spiser frokost og venter stadig på ham postmanden! Jeg venter faktisk på hele 8 pakker!! Tror faktisk det er meget godt, at jeg ikke har noget dankort lige nu, så er faren for shopping ikke ligeså stor (især fordi mit mastercard af en eller anden årsag ikke gider være med til online-shopping)..

I aften får jeg besøg af min kære Malene-mus, som jeg ikke har set alt for længe, så det glæder jeg mig også til!
Måske jeg faktisk er heldig at få en god fredag d. 13 i dag! ;-)


Hvad med Jer - hvad skal I lave i dag? :-)

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. 8 pakker?!
    Hold da op. Kan godt forstå du venter spændt på posten så! (:

    SvarSlet