torsdag den 12. april 2012

lækker sag fra Gina Tricot

Ringede lige til min farmor for at få hende til at strikke en trøje i en fin forårsfarve til mig! - Hun havde dog ikke vildt meget tid til at strikke lige nu og mente ikke jeg skulle vente en måned på en forårsstrik, så i stedet fik jeg lov til at vælge to ting fra Gina Tricot. Denne lækre cardigan er en af de ting jeg valgte.
Nu glæder jeg mig bare til at den(og alle de andre ting jeg venter på) kommer hjem. Den kan findes lige her.

Det skal så lige siges at jeg kun fik lov til at vælge to ting fordi de andre børn i familien lige har fået af dem og hos dem er det sådan at hvis en får, skal alle have :D


Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare lækker.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Tror også den bliver rigtig dejlig at have på. :-)

      Slet
  2. Super fed bluse !!

    Fin blog du har dig ..
    Tjek min give away ud :)

    http://www.natasjasunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-)
      Kigger forbi hos dig med det samme.

      Slet