søndag den 1. april 2012

min make-up

Hej, bloggen.

Her lige et par billeder af min make-up.




Har rigtig meget, men det her er hvad jeg bruger mest for tiden.

Min mineralize skinfinish natural fra MAC
Min Bronzer fra Dior, den bedste jeg nogensinde har haft! den er desværre udgået og jeg er ved at løbe tør :( Har I nogle favoritter?
Så er der to neutrale øjenskygger - en fra Dior, nr. 516 som er cremefarvet med lidt shimmer og en fra Chanel, nr 63 som også hedder abricot - navnet beskriver farven meget fint.
Så har jeg to favorit glosses. Igen en fra Dior den har nummer 216 og en fra YSL som hedder gloss pur, også to meget neutrale farver.
En eyeliner fra gosh, sådan en smart en der ikke skal spidses :D og den er bare sort..
Brynblyant også fra Dior den har nr 553, og er bare fantastisk!  

I må endelig skrive, hvis I har nogle spørgsmål, eller der er andre ting I gerne vil se :-)





Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for din søde kommentar på min blog. Jeg syntes din blog er super fed & angående den taske, skal jeg bruge den blå mandag YAY! :-D

    Jeg følger dig nu på bloglovin og fb.
    Håber du gengælder.

    innocentcherry.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak :-)
      Håber du bliver glad for tasken.

      Slet