søndag den 22. april 2012

mine tatoveringer.

God aften, bloggen.

Er blevet efterspurgt et indlæg om mine tatoveringer, så her kommer det :-)

Den første jeg fik lavet, har jeg ikke noget billede af, men det er tre stjerner ved trussekanten.

Den næste jeg fik lavet, var dette hjerte med mine initialer; N B, den sidder i venstre side ved bh'en.


På venstre inderlår har jeg denne, for mig meget sigende sætning;


På højre fod ved akillessenen har jeg denne - det er mit tyske efternavn, som jeg desværre ikke har længere. og ja.. en sommerfugl :-P


Sidst, men ikke mindst har jeg denne for mig meget betydningsfulde tatovering på mit højre håndled.
Liljen er for min mor, g-nøglen for min far og så er det min lillebrors fødselsdag der står i romertal.


I må ikke tage Jer af hvordan de tre første ser ud, billederne er tager lige efter de er blevet lavet, så de er stadig hævet og røde, med farverester :-P

Nå, men det var så mine tatoveringer - Har I nogle? 

Hav en rigtig dejlig aften, piger.
Follow my blog with Bloglovin

6 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke.. Jeg ville nu gerne sige jeg havde mindst ligeså mange, men jeg er en værre bangebuks. haha jeg tør ikke og er bange for at jeg fortryder..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-)
      Ha ha, ja, man kan jo fortryde, men så kan man jo få dem fjernet :-P

      Hav en dejlig dag.

      Slet
  2. Hvor er de smukke! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, søde :-)

      Hav en dejlig aften.

      Slet
  3. Flotte tatoveringer, og kan især godt lide at du har en af dem for din mor, far og bror :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det er helt sikkert også den jeg er mest glad for <3

      Slet