søndag den 29. april 2012

indlæg nr. 100. ;-)

Hej, piger!!

Beklager, at jeg ikke fik lavet et indlæg i går, men var ude heeeele dagen - det var SÅ hyggeligt.
Shoppede i 6 timer med svigermor!! :-D Glæder mig til at vise jer tingene når jeg kommer hjem, de er nemlig på vej hjem til Danmark med de andre - jeg bliver i Berlin til i morgen og er hos min mormor og morfar.

I morgen skal jeg ud med min mormor og på jagt efter en blazer til min mor og jeg håber jeg kan nå til frisøren inden jeg skal i lufthavnen!

Her sad jeg og nød den sidste time på hotellet med en kold cola - må virkelig sige at deres lyserøde tema var gennemført og jeg var lykkelig :-D


Det her er udsigten fra vores værelse ♥ SÅ smukt.


Vi skal til at spise om lidt - mormor laver kylling og friske hvide asparges, hvor heldig har man lov at være?! :-D

Hav en RIGTIG dejlig aften, søde piger.   
 

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Jeg er bare SÅ misundelig på dine dejlige billeder på instagram!!!! IH!!!

    ENJOY!

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe, hvor er du bare sød! :-)
      Måske du skulle forkæle dig med en tur herned når du er kommet helt ovenpå igen.

      Slet