mandag den 14. maj 2012

140512


Hej, piger!

Kender I det når ens dag slet ikke bliver som man havde regnet med?

Jeg havde regnet med jeg skulle i skole i dag og så have farvet hår hos min veninde - men jeg vågnede op til en SMS om at alle vores timer er aflyst i dag og har lige fået en SMS fra min veninde om at hun har fået fejllevering af hårfarve, så det må vi rykke til torsdag. Ikke nok med det, så ringede svigermor i går aftes og spurgte om jeg ikke kunne køre ned og se til den gravide hund omkring frokost, da hun enten skal føde i dag eller i morgen..

NÅ! :-D Jeg hader når dagene ikke går som forventet - så nu har jeg bestilt mig en maxikjole og om lidt vil jeg kører ned til vuffi. Panikker hvis hun skal føde, for det er vist en alt for stor baby til alt for lille hund, så den kan ikke føde selv og alle er langt væk.. dooh..


Kjolen jeg bestilte kan findes lige her  til 179 kr. :-)
Husk nu at bruge de rabatkoder!

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar