tirsdag den 8. maj 2012

De eneste to ting der får lov at komme i mit ansigt.

Jeg har haft rigtig mange problemer med huden omkring min næse og på min hage siden jeg gik i 8. klasse. Jeg har brugt lang tid hos læger og hudlæger og prøvet alverdens cremer, salver og piller, men intet virkede. Jeg havde noget eksem-lignende, som kløede og gjorde rigtig ondt! Havde lidt lært bare at leve med det og tage sol en gang i mellem, da det kunne dæmpe det lidt nogle gange.


Jeg har desværre ikke noget billede af, hvordan jeg så ud dengang, men på dette billede synes jeg godt man kan se, at min hud ikke er helt rask omkring hagen.

Jeg havde som sagt lidt opgivet at få normal hud og håbede lidt på det ville blive bedre med årene.

.. MEN så for et år siden var jeg i Magasin og stødte på en sød sød Ole Henriksen-dame, som kiggede på mig, og spurgte, hvad der dog var med min hud - det kunne jeg desværre ikke svare hende på, men så sagde hun at det lignede rosacea syntes hun, så hun gav mig en prøve med hjem på en creme. Allerede efter to dage kunne jeg se, at det hjalp helt vildt! Mine problemer er helt væk og jeg takker denne dame af hele mit hjerte! Havde aldrig troet at en sælger i magasin skulle kunne hjælpe mig bedre end en hudlæge! Men ja, man kan jo blive overrasket!

Derfor er de to eneste produkter, der får lov til at komme i mit ansigt;



Cremen fra Ole Henriksen, der hedder nuture me og noget så simpelt som alt-i-en ansigtsrens fra Matas - den uden parfume!!

Ole Henriksens cremer er rigtig dyre, men til mit held er de tit på tilbud på http://ezzence.dk/
(Faktisk er de sat 40% ned lige nu)

Jeg overvejer faktisk at bestille en ansigtsscrub, men ved ikke helt om jeg tør!

Det blev et lidt langt indlæg kan jeg se nu, og nej det er ikke sponsoreret, vil bare gerne dele mine erfaringer med Jer :-) Sælgerne er ikke altid helt dumme. 


Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor dejligt for dig :)

    Jeg har også lidt problemer med huden, som jeg egentlig bare havde tænkt mig at leve med, men nu overvejer jeg helt, om jeg ikke også skal få en eller anden til at kigge lidt på det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er superskønt!

      Stakkels dig :-( Hvad er der med din hud?
      Jeg synes i hvert fald det er forsøget værd at få en til at se på det! :-)

      Slet
  2. Det er egentlig ikke så slemt, men synes at huden omkring min mund er lidt uren og bare sådan generelt er min hud ikke så ensartet og fin, som den var førhen. Men jeg tror, at jeg vil spørge en eller anden til råds her i weekenden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da altid noget, at det ikke er så slemt - men det er aldrig rart at have problemer med huden :-)
      Skriv gerne, hvad du får ud af det :-)

      Slet