torsdag den 10. maj 2012

har helt glemt at vise Jer!

Da jeg var i Berlin, fik jeg lov til at vælge, hvad jeg gerne ville have blandt min mormors guldsmykker, og jeg valgte disse to ting.


Ringen er en min oldemor selv har designet, og den har en rigtig fin historie. Derudover er det den smukkeste ring jeg nogensinde har set, så den er jeg bare rigtig glad for - den er desværre lidt for stor, men regner med at gå ned og få den lavet mindre i morgen. Er der nogen af Jer der har en idé om, hvad det koster? 

Halskæden er en min mormor fik i 50 års fødselsdagsgave. Synes den er utrolig smuk, fordi hvert led er lavet som små hjerter :-) 


Follow my blog with Bloglovin

3 kommentarer:

  1. JA, jeg har savlet over den smukke ring på Instagram <3
    Jeg ved slet ikke hvad det koster.. Håber det er en pris, der er til at overkomme. Den er virkelig smuk. Jeg ville gerne forloves med sådan en ring! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak <3 Synes også bare den er SÅ smuk, derfor det ærgrer mig sådan, at jeg ikke kan gå med den! :-D
      åh ja, den ligner da faktisk en smuk smuk forlovelsesring!

      Slet
    2. Ja nemlig. Den må kunne fixes :)

      Slet