onsdag den 2. maj 2012

min dag :-)

Hej, piger.

Jeg har været hjemme fra skole i dag, da jeg har sindssygt ondt i maven - håber det går over inden i morgen!

Nå, men da jeg jo var hjemme, kunne jeg jo ligeså godt få det bedste ud af dagen, så her et par billeder fra den. :-)


Har nydt solen i mine nye shorts jeg købte i Zara i Berlin med musik i ørerne.

GLS-manden bankede på min dør og gjorde min dag lidt bedre. 


Så ringede farmand og inviterede os på spontan grill-aften <3





Smukke Nardo-fis <3 


De af Jer, der følger mig på instagram, har allerede set en del af billederne. Og til Jer der ikke gør, hedder jeg nuriab der inde, hvis I har lyst til at se, hvad jeg laver i løbet af dagen. Skriv gerne, hvad I hedder, så jeg også kan finde Jer :-)

Endte forresten med at benytte mig af tilbuddet på billigvoks! :-D

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder! Jeg kan snart heller ikke vente på grill sæsonen længere!
    - Hvad står der på din tus? Den er rigtig fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. For mig er grillsæsonen allerede startet. ha ha
      Tusind tak <3 Der står love me or leave me :-)

      Slet