fredag den 22. juni 2012

nye (mega billige) sko!

Hej, piger!

Jeg er lige kommet hjem fra en tur i Ringsted outlet-center med momse.  Manglede et par nye sko til arbejdet, skal have ordentlige sko på når jeg står op en hel dag. Fandt disse der var sat ned til 400 kr., så dem snuppede jeg, men da jeg skulle betale sagde han 155 (!!!!!!) JA TAK!!!

Kan godt være de er købt til arbejde, men synes faktisk de er ret lækre, så kunne godt finde på at bruge dem til hverdag.. Hvad siger I? :-)


Beklager Buster på sidste billede, men hun synes virkelig de sko er spændende lige nu!

Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Whaaaaaaaaaaaaaaat! Jeg har længe tænkt på at tage derned ! De er sindsygt fede ! Iiih! What a køb !!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes du skal gøre det en dag! :-) Synes altid man finder noget :-D

      Slet
  2. Hold da op et kup! perfekte arbejdssko! :)

    Elsker buster-billedet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Netop - havde dem på første gang i går 8 timer uden vabler.. :-D wooow

      Amen Buster vil jo bare gerne være med :-D fjollerøv.

      Slet