mandag den 4. juni 2012

Buster har besøgt Nardofis i dag


Vi har haft besøg af Nardo flere gange, så de har mødt hinanden flere gange. Min i dag måtte Buster ud fra sine trygge rammer og besøge Nardo hjemme hos ham. Det gik overraskende godt! Buster sad på mit eller min fars skød næsten hele tiden mens Nardo rendte rundt om os hele tiden for at snuse og slikke og lege, hvilket Buser tog rigtig fint,

Det ville være skønt, hvis de to kunne vænne sig til at være mere sammen <3

Follow my blog with Bloglovin

13 kommentarer:

  1. Det er så dejligt når dyrene vil enes - min ene kat og min store labrador ligger og putter på det samme tæppe lige nu :D

    SvarSlet
  2. Hej Nuria:)
    Hvilken race er Nardo? Har en hund der ligner ufatteligt, man skulle tro det var fra samme flok, er begyndt at følge dig på instagram der kan du se lidt billeder af hende, hellehelfer.
    Mvh Helle..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op - ja det kan jeg da godt se!
      Han er en welsh springer spaniel - er din også det? :-)

      Slet
    2. Hehe ja det er lidt vildt ikk.. Men nej hun er nemlig en blandning mellem en cocker spaniel og dansk svensk gårdhund, lidt sjov blanding så har aldrig set en der lignede så meget som Nardo, men sjovt så:)

      Slet
    3. ej hvor sjovt!! Den blanding har jeg da heller aldrig set før :-)
      Men det er heller ikke tit man ser en welsh springer spaniel - har faktisk kun set én anden.. :-)

      Slet
    4. Nej vel, også derfor jeg blev ret nysgerrig, tænk nu hvis det havde været hendes bror hehe.. Har jeg faktisk heller aldrig, men nurh de er altså søde :)

      Slet
    5. Ja, det havde altså være skægt :-) Men synes stadig det er vildt at de kan ligne hinanden SÅ meget - har lige kigget på dine billeder igen og de ligner jo næsten hinanden på en prik!

      Slet
    6. Hehe ja jeg er altså også helt forbløffet, især når det slet ik er samme race eller noget.. Men ja der kan man da bare se :)

      Slet
    7. det eneste de har tilfælles er spaniel :-D Men det må åbenbart betyde mere end jeg troede! :-)

      Slet
  3. Ja åbenbart:)
    Men du må hilse Nardo fra Elli og sige han er en flot fyr ;)

    SvarSlet