mandag den 11. juni 2012

så er jeg tilbage

Pyh, synes godt nok jeg havde en lang dag i går!

Op - på arbejde 9,5 time - hjem til svigerne - i seng.
Sådan var min dag, kort fortalt :-)

Det var SÅ hyggeligt hos mine svigerforældre. K. søster var der med hendes kæreste og datter, jeg kom efter de andre havde spist, men de havde gemt lidt rester til mig :-) Og så var det ellers ud og se på de nye kyllinger og deres nye kid.




Af og til er det altså dejligt lige at køre ud på landet og få lidt frisk luft og hygge med dyrene <3

I dag skal K. og jeg bare hygge lidt og ordne nogle praktiske ting, så mon ikke jeg får lidt mere tid til bloggen i dag <3

Er forresten superglad for I har taget så godt i mod min videoblog - I er bare så søde <3 :-)

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar