onsdag den 15. august 2012

min dag i billeder

Collagen driller MEGET - kan ikke få den større her, men klik på den, så får I den i den rigtige størrelse. sorry..



I dag har været en fantastisk dag! Startede dagen med at være til morgenmad hos min kære mor - den stod på nybagte boller, pandekager mm. og en puttesyg hundi :-) Da jeg kom hjem derfra fik jeg kigget på de bøger jeg skal købe til studiestart for 2688 DKK!!! Ovenpå det måtte jeg putte med buster og se noget GG, MEN undertekste manden har ikke hørt efter i skolen, i hvert fald staver han ikke godt, hvilket gjorde vældig ondt i mine øjne, så måtte tage en morfar. Sluttede dagen af med hjemmelavet pizza hos svigerne og sød vuf i sofa :-)

Nu er jeg i gang med at lave humus til i morgen og putte på sofaen med GG. ELSKER (mini)ferie :-)

Hvad har I lavet i dag? <33

XOXO

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar