tirsdag den 14. august 2012

Outline nails


Hej, piger!

Jeg har fri i dag - endelig! I går havde jeg min sidste hverdagsvagt, så nu har jeg lidt "ferie" inden skolestart, skal dog stadig arbejde hver weekend..
Nå, men jeg har virkelig nydt min fridag indtil videre - jeg har ikke lavet noget som helst! Eller.. Jeg har forsøgt mig med de populære outline nails som man ser alle steder for tiden.  Det er i princippet let nok, men mine hænder er bare ikke særlige rolige, så det var svært at få pænt. Er ikke helt tilfreds med resultatet, men jeg giver ikke op! Vil prøve igen i løbet af ugen!

Hvad synes I?


 Jeg har brugt min favorit base fra essence, den sølv er fra H&M og var med i en pakke jeg købte til 10 kr på et tidspunkt og den pink er fra Max factor og hedder disco pink - den fik jeg i en goodiebox :-) Tror jeg vil prøve med sort og gylden næste gang!




Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar