mandag den 3. september 2012

Fri på en hverdag.

Hej, dejlige piger!

Jeg har sørme fri i dag! Er startet på et studie, hvor der kun er 3 skoledage om ugen - hvor fedt er det lige!! Godt nok har man ikke fri på sine fridage, der forventes at man læser, så det skal jeg i gang med lige om lidt.

I morges stod jeg tidligt op og fik lillebror på kort besøg - skulle køre ham på stationen da han skulle på lejrtur med skolen, men mine forældre kunne desværre ikke køre ham, da de skulle tidligt afsted, så måtte søster her jo klare det :-D Derudover har jeg ringet til vores forsikring mht. den vandskade i vores køkken som stadig ikke er kommet helt på plads.. Nu vil jeg få spist mig lidt frokost og derefter kommer i gang med at læse lidt jura.

Og så venter jeg også på pakkeposten altsåååå!

Hvad skal I lave i dag?
Ja, billedet har ikke rigtigt noget med noget at gøre - elsker bare mine forældres nye lampe :-D

2 kommentarer:

  1. Den er virkelig også lækker den lampe!!!

    God læselyst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er! Vil så gerne have den i mit hjem også :-)

      Tak skal du have <3

      Slet