torsdag den 18. oktober 2012

Hvad der gemte sig i MyBeautyBox

Der var et par stykker der gerne ville se indholdet af MBB, så nu har jeg taget et par billeder af tingene der var i. Kan ikke rigtigt sige noget om produkterne, da jeg ikke har fået testet dem ordentligt endnu. 



1. W7 - Mega Matte lips,  2. Urban Decay - Afterglow Glide-on Cheek tint i farven indecent 3. Stila - Glaze lip liner  i farven rose. Alle tre produkter er full size.

 

Til venstre - Sally Hansen - Soothing Hand Scrub. Til højre - Sally hansen - Brightening And Firming Hand Creme. Disse to produkter er også begge full size. 

Jeg synes virkelig at boksen har overrasket mig. Har givet 130 kr. for alle disse produkter, og glæder mig helt vildt til at prøve dem alle!

2 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud! Gaveæsker er skønt :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja :-) Det er altid hyggeligt når man ikke ved hvad der er i :-D

      knus!

      Slet