mandag den 8. oktober 2012

hverdag igen

Hej, piger!

Så er jeg tilbage efter en skøn weekend! Det var min første friweekend siden maj, og hold da op, hvor har jeg nydt den! Som sagt havde K. jo fødselsdag i går og hans far havde faktisk i tirsdags, så dem fejrede vi sammen i lørdags, hvor familien kom fra Jylland. Vi startede hjemme hos os med boller, lagkage og de mega lækre marengs lagkager jeg også fortalte om - har desværre ikke fået taget billederne af kagerne da de for det første er rigtig svære at få pæne billeder af, og jeg for det andet havde travlt med at tage mig af vores gæster :-) Om aftenen tog vi ned til svigerforældrene og fik lækker and! Søndag fik vi mine forældre på besøg til boller og kage, og tog igen ned til svigerne til aftensmad. Super hyggelig weekend! Men desværre næsten helt uden billeder - forstår ikke, hvordan jeg kunne glemme det!



Har kun dette fra da Buster og jeg sad og ventede på gæster.

Kan I have en dejlig aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar