mandag den 29. oktober 2012

Min makeup del 1

Hej, piger!

Tusind tak for den positive respons på indlægget om min hudpleje!

I forlængelse indlægget vil jeg lave to om min make-up, da min søde læser efterspurgte det også :-)

I denne, første del vil jeg vise Jer, hvad jeg bruger af pudder, bronzer og blush :-)




Det eneste produkt der helt sikkert komme på hver evig eneste morgen er denne pudder fra MAC. Jeg er ikke en foundation-pige! Jeg hader følelsen af det, heldigvis har jeg heller ikke rigtigt behovet. Men denne pudder dækker SÅ godt, men man kan ikke se den, så huden bliver rigtig naturlig flot. Jeg ved godt at MACs produkter er liiidt dyre, men jeg købte denne i marts, og der er stadig rigeligt tilbage. Vil næsten tro den holder et år, og så vil jeg gerne betale lidt ekstra for kvaliteten ;-)



En anden favorit i hverdagen er denne bronzer fra Dior, har haft den i to år, og den er næsten tom, så derfor var det ikke lige til at tage et billede af selve produktet. Men igen, en af de dyrere produkter, som bare er fantastisk og jo har holdt superlænge. Jeg købte denne på udsalg, da den var udgået, så gav kun 150 kr. for den. Så jeg vil klart anbefale at holde øje i Matas når i er der, om der er udgåede varer. Det er der forholdsvis tit i min.



Da jeg kunne se min Dior bronzer var ved at være tom købte jeg denne billigere en, så jeg kunne spare på min Dior. Den er rigtig fin til prisen, men det er nu ikke helt det samme synes jeg. Men indtil jeg finder en ny Dior på udsalg kan jeg sagtens nøjes med denne! 




Nu er jeg faktisk ikke den store blush-pige, men når det skal være er jeg rigtig glad for denne! Før denne ejede jeg vist slet ikke sådan rigtig en blush, så da jeg var i lufthavnen tænkte jeg at det var på tide at investere i sådan en. Jeg valgte denne fra MAC, da jeg havde hørt rigtig meget godt om deres blush, og da jeg jo aldrig rigtig havde brugt blush før, ville jeg ikke starte med en billig, som jeg kunne risikere var elendig og jeg så bare ikke kunne fordrage blush. Og hvor er jeg bare glad for jeg valgte at gøre det, for efterfølgende prøvede jeg en fra loreal som jeg bare slet ikke kunne arbejde med. 

_____________________________________________________

Det var det for denne omgang. Sig endelig til, hvis I har nogle spørgsmål! <3

6 kommentarer:

  1. Fedt indlæg! Og super skøn blog du har :-)

    www.isabellapernille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Hvad hedder pudderen fra MAC :) vil gerne have en pudder derfra nemlig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige over teksten er der et billede af bagsiden af selve pudderen, der kan du se alle oplysningerne :-) Men den hedder mineralize skinfinish natural og jeg har den i medium plus :-)

      Slet
  3. Hej smukke

    ville lige dele denne side med dig: www.cocopanda.dk

    De har ikke Ole henriksen endnu, men de har alt mulig andet, og priserne er de samme som nicehairs. hos cocopanda betaler man bare ikke fragt.

    De lige startet op i september, så de er forholdsvis nye.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for tippet <3
      Følger dem faktisk på facebook og har set de tit har nogle fine tilbud!

      Slet