tirsdag den 23. oktober 2012

Ny blød cardigan!




Jeg fik i går denne lækre cardigan hjem med posten! Jeg købte den fordi jeg virkelig stod og manglede en sort lang cardigan, og denne var flot og på tilbud - havde faktisk slet ikke kigget på materialerne.  Da jeg så lige skulle prøve den blev jeg vildt overrasket over, hvor blød den er! Så måtte da lige kigge - den er lavet i 5% angora, 40% bomuld, 28% viskose, 27% polyamid. Så nu undrer det mig ikke længere at den er SÅ blød! 

Hvis I mangler en superfin, megablød cardigan så få den til halv pris lige her.


2 kommentarer:

  1. Den er jo PISSE dejlig! :-) haps, lige ned i min kurv (haha, har jo job nu = råd og penge!) :-D

    Kæmpe knus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er SÅ dejlig! Det er helt vildt :-)
      Haha, god idé, smukke! Det skal jo også fejres at du har fået arbejde!

      Slet