onsdag den 31. oktober 2012

Oktober goodiebox!





Så har jeg lige modtaget månedens goodiebox, og jeg vil mægtig gerne vise jer indholdet, for jeg synes den er fantastisk denne måned! Så hvis nogle af jer skulle gå og vente på jeres, skal I ikke kigge med nu!!

______________________________



Beklager den knap så gode billedkvalitet, men har det ikke lige så godt, så ligger i sengen, og der er billederne også taget, men kunne simpelthen ikke vente med at vise indholdet!

Er virkelig imponeret over at de hver måned kan sende sådan en fin box ud for 119 kr inkl. fragt!
OG så er jeg vild med den fine tanke med en chokolade - og så endda min yndlings <3 hihi

Hvis I har spørgsmål til nogle af produkterne eller gerne vil have en anmeldelse når jeg har prøvet dem, så sig gerne til! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar