tirsdag den 23. oktober 2012

Tirsdagstur i Matas.


Jeg har fri i dag! Så jeg havde lige tid til at køre i Matas for at hente et gavekort jeg har købt for min Club Matas point. MEN! Så kunne jeg altså ikke stå for deres tilbud på 45% på striberne.. Jeg kiggede i min pung og havde 105 kr i kontanter, og det var så det jeg aftalte med mig selv at jeg måtte bruge. Her er, hvad jeg kom hjem med. 


1. Citrus bodylotion - K. har indtil videre ikke kunne fordrage lugten af nogle som helst af mine bodybutters eller lotions?! Så nu vil jeg prøve denne, for hvem kan elsker ikke duften af citrus? især her i de kolde måneder elsker jeg den friske duft når jeg kommer ud af badet eller skal i seng. 

2. En ny skintonic - den købte jeg fordi jeg er afhængig af den og jeg er ved at løbe tør, så var ret glad da jeg så den på tilbud.

3. og sidst men ikke mindst, denne volume booster, som jeg besluttede mig for at jeg SKULLE prøve efter jeg læste dette indlæg hos pudderdåserne! Så den er jeg vældig spændt på at prøve.

Det blev i alt 104,5 kr. for disse tre ting! Det synes jeg er en helt rimelig pris. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar