torsdag den 1. november 2012

Chanel - Malice.


Er den ikke smuk?! Og julet?!
Jeg havde tidligt fri fra skole i dag og gik derfor over i centeret der ligger lige overfor min skole med en studieveninde, da gina tricot skulle åbne der ovre i dag! Og hold da op, hvor var der maaaange piger!Der var så mange at man ikke kunne bevæge sig ordentligt rundt i butikken, men fandt to ting jeg glæder mig til at vise jer.

Mens vi ventede på Gina Tricot skulle åbne gik vi lige i Matas, for skulle se om Chanels jule-lak var kommet - og det var den!! Og nu har vi jo lige fået løn, så den måtte altså med hjem! 

Kan I lide den? 

9 kommentarer:

  1. Den er intet mindre end perfekt, wow den er lækker!!
    Jeg skal vidst snart kigge lidt hos Chanel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg er også helt forelsket i den! :-)
      Ja det burde du, men det er farligt!

      Slet
  2. Hvad koster sådan en lak ? :) har ikke haft nogen chanel lak endnu :O

    SvarSlet
  3. Hvor er den lækker! Virkelig julet og pæn

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Jeg glæder mig også endnu mere til jul nu :-D

      Slet
  4. Åh stop stop STOP - jeg glæder mig allerede ALT for meget til jul :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Sorry! Prøver bare at inspirere jo :-D
      Jeg overvejer seriøst allerede at pynte op til jul! :-P

      Slet
    2. Mee too :-P butkkkerne påvirker endu mere så man får lyst.

      Slet