onsdag den 21. november 2012

Dagens nye.




I går var jeg et smut i Bahne, hvor jeg faldt over dette pandebånd, men ikke købte det. Kunne dog ikke få det ud af hovedet, så rendte derover i mit spisefrikvarter i dag og købte det.
Det er lavet af kaninpels og er simpelthen så blødt og varmt! Selv ekspedienten kommenterede det og sagde hun dårligt kunne slippe det igen :-D  
Det koster 300 kr. og fås i tre forskellige farver i Bahne.


Er det ikke fiiiint? :-)
Har forresten den lip tint fra Rimmel på, der var med i MyBeautyBox denne måned.


I Bahne fandt jeg også denne elastikbold fra HAY som jeg slet ikke kunne stå for! Vi mangler altid elastikker herhjemme og har efter snart 3 år aldrig fået købt nogen. Synes denne bold var skæg, så den kom med hjem for 30 kr. synes det var en fin fin pris :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er du smuk! Også til pandebåndet, det ser skide lækkert ud. Det må jeg have når jeg har lidt flere penge mellem hænderne:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! <3
      Jeg har allerede brugt mit et par gange, og har slet ikke lyst til at tage det af når jeg kommer indenfor, så jeg vil helt sikkert anbefale alle piger at eje sådan et :-D

      Slet