torsdag den 8. november 2012

hjælp, piger! :-)


For noget tid siden købte jeg et gavekort til be-fashionable.com/ billigt hos marchemarche.dk/. De blev revet væk i løbet af rigtig kort tid, så var rigtig glad for jeg nåede at få et! :-)
Nu er der kommet et par ting jeg godt kunne tænke mig, men kan desværre ikke få det hele, og jeg kan slet ikke bestemme mig, så nu har jeg brug for jeres hjælp. 

Det er disse to ting jeg ikke kan bestemme mig mellem.
Hjæææææælp <3



Har lånt begge billeder fra be-fashionable.com :-)

7 kommentarer:

  1. Kæden på billed 1 :))

    SvarSlet
  2. Er det nederste billed een ring?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det :-) Den er super fin. du kan se her hvordan den ser ud på: http://www.be-fashionable.com/index.php/brand/jane-konig/jk-0129r-g.html

      Slet
  3. Jeg tror jeg ville vælge ringen på det nederste billede :)

    SvarSlet
  4. Ringen er enkelt og anderledes. Helt klart den.

    SvarSlet