onsdag den 28. november 2012

NY


Hej, piger!

K  og jeg skal bare nyde denne aften, da han tager til New York i morgen tidlig. Jeg ville rigtig gerne have været med, men det passe slet ikke ind i min skole lige nu. desværre!
Heldigvis kommer jeg ikke til at kede mig mens han er væk - har allerede lavet en masse aftaler! :-)

Men jeg har fået lov til at lave en lille liste med ting han skal købe med hjem til mig fra NY! YAY! Har I nogle forslag til hvad jeg skal komme på listen? ;-)
Indtil videre er der et par produkter fra MAC, Lush og Maybelline.

Forresten har søde Rikke en lækker giwe away kørende liiiiige her!. Synes helt sikkert i skal kigge forbi <3 

4 kommentarer:

  1. Awww, hvor er du sød at du linker! :-)

    Og det er aldrig en dum idé at tage sko med hjem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig! <3

      Nå ja - SKO! Men det er bare altid dumt når man ikke kan prøve dem :-/

      Slet
  2. Converse!!

    og mere MAC end planlagt! :D

    SvarSlet