lørdag den 17. marts 2012

aftenhilsen

Så har jeg lukket terrassedøren, synes ikke Buster skal være ude når det er mørkt endnu. Men det gik faktisk rigtig fint i dag, hun er løbet ind og ud hvert 5. minut - hun kommer lige ind og siger hej og så løber hun igen! Nu er hun faldet i søvn på min mave - tror hun sover godt i nat :D

Jeg har bare ordnet en masse praktiske og kedelige ting i dag, såsom at ligge nyt budget og lave madplan til den kommende uge. Begyndte for en måned siden på at lave madplaner og handle for en uge af gangen, og det er jo helt vildt hvor meget tid og hvor mange penge vi har sparet - er virkelig overrasket, havde aldrig troet det ville betyde så meget! Og så elsker jeg også bare, at jeg ikke skal tænke så meget over, hvad vi skal have at spise hver dag, for vi spiser jo bare, hvad der er handlet ind til. SMART! :D

Nu vil jeg smutte ind i sengen og putte til en film - hvilken, det ved vi ikke endnu! Har heldigvis stadig en lille rest bland selv slik fra i går, og så har jeg købt jordbær og  vindruer til i aften også. jubii

Har forresten også kigget tilbudsaviser i dag, så vil komme med tips i morgen :-)

Hav en dejlig aften. 

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar