lørdag den 17. marts 2012

Nu med udekat

Nå, jeg måtte desværre melde mig syg fra arbejde i dag! Øv, hvor jeg hader det, får altid så dårlig samvittighed! Men sådan er det jo :-(

I dag har vi så besluttet at Buster for alvor skal lære at være ude!! åh-åååh.
Har haft hende ude kort engang i mellem, men nu er vi hjemme og har mulighed for at terrassedøren kan stå åben hele dagen, så hun kan løbe ind og ud ligeså tosset hun vil. Jeg er bare en rigtig hønemor når det kommer til sådan noget! Min lille misseskat ude i den store farlige verden!
Men det er jo synd at holde dyret inde, når vi nu har mulighed for at lukke hende ud i haven, så når hun vågner åbner jeg terrassedøren, og så må vi jo se, hvordan det går :-)

Her ligger hun nu, det gør hun næsten altid når jeg sidder med computeren :-)

 




Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar