torsdag den 19. april 2012

En dejlig fridag.

Jubii.. Har lige en fridag i dag, da de sidste skal til eksamen i dag - og jeg nyder det!

K. og svigerfar er ude i haven og saver(?) træer til mens jeg går og rydder op, vasker tøj og blogger lidt.
Elsker sådanne dage, hvor jeg bare kan nusse lidt rundt herhjemme i mine fine sutsko og hygge mig. 

I skulle da ikke snydes for et lille billede af mine sutsko :-D


Om lidt kører jeg ned og handler og henter en pakke på posthuset(som er et lille hjørne i Super Best - så bor man virkelig i provinsen!!) yay! Den er fra H&M. er VIRKELIG blevet glad for H&M her på det sidste, det er faktisk ret vildt, men synes bare de har nogle skønne, billige ting lige for tiden.

Hvad kan I godt lide at bruge Jeres fridage på?

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar