torsdag den 19. april 2012

Lillebror og sol


Hej, bloggen.

er lige kommet ind efter at have ligget ude i haven og nydt det skønne vejr.
Har haft en skøn dag indtil videre!



Som I kan se fik jeg kl. 12.07 en sms fra min kære lillebror der vist gerne ville hentes fra skole, da hans cykel er flad og vi havde en aftale om at han skulle komme og lære hvordan man passer Buster, da han har lovet at gøre det mens vi er i Berlin.


Da jeg ikke havde nået at handle eller hente pakken inden jeg hentede ham, måtte han komme med, og på vej hjem så vi dette smukke træ! Det er en af de ting jeg virkelig elsker ved foråret!

Han blev her ikke så længe, men det var dejligt at have ham på besøg!

Da jeg havde kørt ham hjem gik jeg ud i haven til K. og lagde mig i solen.
Tag jer ikke af den kiksede frisure og de grimme sko - jeg har fri! (og gemmer mig i haven) :-D 

Lige om lidt vil gå i gang med at lave mad, i aften skal vi have fuldkornsmadpandekager med kylling og en masse lækre grøntsager.

Hvad har I lavet i dag?

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar