onsdag den 1. august 2012

fridag!!




WUHUUU!! JEG HAR FÅET FRI I DAG :-D
.. så dagen i dag skal bare nydes! Sidder netop nu og spiser morgenmad, bagefter skal jeg lige ordne nogle praktiske ting, og så er det op til mine forældre og hygge lidt, kl 15 skal jeg have ordnet bryn og når K. vågner kører vi ned til hans forældre (som er på ferie) og passer deres dyr. Deeejlig dag <3



Ville faktisk have siddet og lavet en video om nogle produkter til jer nu, men vågnede af at posten bankede på døren, og da jeg endelig havde fået tøj på, var hun væk :-( ØV! Prøver at køre derned senere selvom der jo står jeg først kan hente pakken i morgen.. hihi.

Hvad skal I lave i dag? <3

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Øv med pakken...... :(
    Men mega jaaaaaaah med dyrene :D

    Jeg har fundet genbrugsguld idag... Uha!!! Se lige mit nye indlæg! Jaaaaaaah :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mega øv og mega jaaaaah :-D

      Kigger med det samme!!!! :-D

      Slet